• Кошик порожній!

Приймаємо дзвiнки

Пн-Сб: з 10:00 - 18:00
  • Кошик порожній!

Oceanic

Немає жодного товару цього виробника.

Oceanic

Innovation First
Це і є наша місія. Це не просто яскравий рекламний слоган, або черговий рекламний трюк, придуманий в PR-агентстві. Це наша місія. Це частинка нашого серця і душі, які ми вкладаємо в розробку нашої продукції. Це філософія компанії. Innovation First це червона нитка, яка проходить через всі наші розробки. Це означає, що з дня на день, наші інженери проектують, створюють і тестують спорядження, яке робить дайвінг доступним і безпечним.
Співпраця в розробці нового спорядження з NASA (США), U.S. NAVY (США), NOAA, Pelagic Inc. (Великобританія), федераціями та Асоціаціями підводного плавання дозволяє нам досягати найвищого рівня у виробництві продукції.
Історія
Засновник і генеральний директор AUP Боб Холліс почав займатися підводним плаванням в кінці 1950-х, коли рекреаційний дайвінг був ще в зародковому стані. Любов до дайвінгу, незабаром привела його до підводної фотографії, що стало його хобі, і сподвигло створити своє власне спеціалізоване обладнання. Маючи науковий ступінь в галузі машинобудування, було природно для Боба Холліса почати проектування і виготовлення підводних камер і корпусів стробоскопів в механічних цехах Anchor Shack. А в 1965 році був відкритий роздрібний магазин спортивних товарів в Хейворд, штат Каліфорнія. Незабаром дайвери з інших місць почали просити Боба Холліса робити для них обладнання, і був початий успішний бізнес через поштові відправлення.

У 1972 році, Боб Холліс заснував компанію American Underwater Products і став продавати товари під торговою маркою Oceanic. Компанія почала з дюжини найменувань для дайвінгу, в тому числі фото лінії Anchor Shack. Після чотирьох років роботи, Холліс зробив великий стрибок вперед, коли він придбав виробничу компанію Farallon. Це придбання миттєво дало Oceanic повну лінійку обладнання для дайвінгу, включаючи інноваційну лінію приладової продукції. "Я бачив в цифрових приладах ключ до майбутнього дайвінгу", пояснює Холліс, "адже дайвери повинні швидко і точно розрахувати безліч змінних величин, таких як їх глибини, безпечні для занурень, і вимоги декомпресії, щоб уникнути кесонної хвороби." Після цього, Oceanic почав працювати над дослідженнями і розробками принципово нових інструментів. У 1981 році компанія представила пристрій Datamax, перший аналоговий глибиномір з автоматичним цифровим таймером. Продукт став хітом і висунув Oceanic на перший план постачальників підводного обладнання.

На початку 1980-х, Холліс допоміг ввести в індустрію дайвінгу поняття "електронний підводний комп'ютер". Ці складні допоміжні інструменти змогли розраховувати і відображати безліч важливої ​​інформації для дайверів, в тому числі часу занурення і глибині, швидкості спливання, витрати повітря, поглинання азоту і іншу істотну інформацію, необхідну для безпечних занурень. Підводний комп'ютер зробив революцію в безпеки дайвінгу та вважається обов'язковою частиною обладнання для всіх дайверів.

Щоб створювати продукти, які продовжують революцію в дайвінг, Холліс створив кілька дочірніх компаній в родині American Underwater Products.
зміна власників
У 2017 році відбулася знаменна подія - бренди Oceanic і Hollis були включені до складу сімейства продуктів компанії Huish Outdoors і поповнили лінійку найвідоміших брендів: Atomic Aquatics, Bare, Stahlsac, Zeagle.
Oceanic
Інноваційні продукти для дайвінгу Oceanic продаються в більш ніж 600 американських рітейлерів дайвінгу та в усьому світі через більш ніж 25 міжнародних дистриб'юторів і власних дочірніх компаній AUP в Австралії, Сінгапурі, Японії, Європі, Росії та інших країнах.