Рушник з мікрофібри Salvimar — ідеальний вибір для басейну, спорту та подорожей. Він швидко сохне, компактний, легкий та надзвичайно ефективно поглинає вологу, займаючи мінімум місця у вашій сумці.
Sea to Summit просуває культуру дизайнерського перфекціонізму для розробки геніальних функціональних і красивих продуктів з нотками австралійської безтурботності. З нашої західноавстралійської бази ми виросли в удостоєний нагород світовий бренд, який продається в більш ніж 60 країнах. Наша початкова ідея «оснащувати і надихати» продовжує стимулювати дослідження і розробку нових технологій, матеріалів і методів виробництва. Це надихає на подальше удосконалення продуктів, які утримують нас на передових рубежах виробництва легшого, красивого і якісного спорядження для любителів активного відпочинку і мандрівників з усього світу. Коли ми поміщаємо наш логотип на частину спорядження, насправді, це означає ім'я кожної людини в нашій команді. Нам подобається те, що ми робимо, і ми сподіваємося, що це вплине на ваше сприйняття Sea to Summit.” Навесні 1990 року Тім поплавав в прохолодній воді Бенгальської затоки, потім відправився пішки по Гангській рівнині до далекого передгір'я Гімалаїв. Чотири місяці по тому, після сходження з базового табору і без допомоги кисню, він ступив ще раз на найвищу точку на землі. Сольне сходження Тіма на Еверест було названо "Морською Зустріччю на вищому рівні". Повернувшись до Австралії, Тім об'єднав свої зусилля з швейним ентузіастом і гуру дизайну Роландом Тайсоном в бізнесі, де втілюють свої знання на відкритому повітрі, створюючи дійсно геніальні, добре виконані, але доступні речі для активного відпочинку і альпінізму, які однаково підходять як професіоналам так і звичайним туристам. Вони назвали свою компанію "sea to summit" і їх бізнес пішов в гору. Сьогодні Sea To Summit не перестає дивувати інноваційним, ні на кого не схожим, підходом до кожної ними виробленої речі, що дозволило зібрати навколо себе велику групу любителів активного відпочинку по всьому світу.
“Sea to Summit просуває культуру дизайнерського перфекціонізму для розробки геніальних функціональних і красивих продуктів з нотками австралійської безтурботності.
З нашої західноавстралійської бази ми виросли в удостоєний нагород світовий бренд, який продається в більш ніж 60 країнах. Наша початкова ідея «оснащувати і надихати» продовжує стимулювати дослідження і розробку нових технологій, матеріалів і методів виробництва. Це надихає на подальше удосконалення продуктів, які утримують нас на передових рубежах виробництва легшого, красивого і якісного спорядження для любителів активного відпочинку і мандрівників з усього світу.
Коли ми поміщаємо наш логотип на частину спорядження, насправді, це означає ім'я кожної людини в нашій команді. Нам подобається те, що ми робимо, і ми сподіваємося, що це вплине на ваше сприйняття Sea to Summit.”
Навесні 1990 року Тім поплавав в прохолодній воді Бенгальської затоки, потім відправився пішки по Гангській рівнині до далекого передгір'я Гімалаїв. Чотири місяці по тому, після сходження з базового табору і без допомоги кисню, він ступив ще раз на найвищу точку на землі.
Сольне сходження Тіма на Еверест було названо "Морською Зустріччю на вищому рівні". Повернувшись до Австралії, Тім об'єднав свої зусилля з швейним ентузіастом і гуру дизайну Роландом Тайсоном в бізнесі, де втілюють свої знання на відкритому повітрі, створюючи дійсно геніальні, добре виконані, але доступні речі для активного відпочинку і альпінізму, які однаково підходять як професіоналам так і звичайним туристам.
Вони назвали свою компанію "sea to summit" і їх бізнес пішов в гору. Сьогодні Sea To Summit не перестає дивувати інноваційним, ні на кого не схожим, підходом до кожної ними виробленої речі, що дозволило зібрати навколо себе велику групу любителів активного відпочинку по всьому світу.
Італійська компанія Accapi виробляє функціональний одяг для спорту: термобілизна, шкарпетки і аксесуари.
Ми закохані в технології і бездоганність.
Кожна лінія кожного виробу, кожен шов і плетіння тканини розроблені і створені в Італії - на новітньому обладнанні із суворим контролем якості.
Accapi - сімейний бізнес, де шанують традиції і знають ціну репутації.
Компанія була заснована в 1953 році, коли синьйор Бруно Чіаруттіні відкрив в провінції Брешіа фабрику з виробництва шкарпеток.
Через 30 років, в 1984 році Клаудіо Чіаруттіні, син засновника, зареєстрував бренд Accapi і сфокусував колекцію на спортивних моделях, приділивши особливу увагу шкарпеткам для гірськолижного спорту, альпінізму і гірських походів.
Як вибрати хороший туристичний каремат в похід, самонадувающийся килимок або надувний килимок
Читаємо про те, як вибрати пуховик на зиму, і чим відрізняються пуховики
Представляємо легку безвідмовну грубку «Airwood», яка допоможе за пару хвилин приготувати міцний свіжий чай або гарячу їжу
Трекінгові шкарпетки - що це, і як вибрати шкарпетки для походу
У цій статті відповіді на часто задається питання - як вибрати термобілизну?
Читайте як вибрати спальний мішок за розміром, температурним якостям і матеріалу
Читайте в цій статті як підібрати черевики, кросівки або сандалі для трекінгу
Найміцніші вузли: використовуємо в туризмі, походах і в побуті
Вибираємо палатку: топ 10 туристичних наметів для походу
Огляд всіх переваг туристичного посуду від бренду Sea to Summit
Як підібрати хороший водонепроникний чохол або який водонепроникний чохол краще взяти з собою на воду, в дорогу, на відпочинок
Показано з 1 по 15 з 78 (всього 6 сторінок)