• Кошик порожній!

Приймаємо дзвiнки

Пн-Сб: з 10:00 - 18:00
  • Кошик порожній!

Компенсатори, BCD, Крило

10%
Axiom i3 - один з найлегших і зручних компенсаторі..
1%
Жилет-компенсатор Aqua Lung Black Ice Жилет-ком..
10%
Традиційний BCD з кордури 500D. Розроблено для вик..
10%
Сучасний, функціональний, зручний компенсатор з ін..
10%
Добре зарекомендував себе жилет компенсатор серії ..
10%
Перед Вами оновлена ​​версія досить відомого компе..
Новий компенсатор від Crеssi Sub, який прослужить ..
10%
Muse - це варіант компенсатора Mito спеціально для..
10%
Компанія Seac Sub постійно покращує свою продукцію..
Компенсатор плавучості Litehawk допоможе вам відчу..
Показано з 1 по 15 з 34 (всього 3 сторінок)
Компенсатори, BCD, Крило

 

Що з себе являє bcd компенсатор плавучості - buoyancy control device виконує дві функції - основна - це контроль плавучості на глибині або на поверхні. Іншими словами, компенсатор плавучості дає ту плавучість на тій глибині, яка потрібна на даний момент.

Компенсатор плавучості - що це? - це пристрій, який забезпечує необхідну плавучість за рахунок того, що у нього є повітряні камери, які можна або підкачувати, або по потребі стравлювати.

Які бувають компенсатори плавучості - бувають трьох видів. Перший вид - це жилет, який представляє собою сукупність камер, які розташовані на спині і з боків.

За рахунок чого регулюється плавучість в компенсаторі? 
Компенсатор плавучості будова. В ньому є  шланг піддува компенсатора, який приєднаний в першу ступінь в порт низького тиску. Далі, за допомогою швидкоз'ємного байонетного роз'єму - дуже зручна річ - шланг кріпиться до пульта інфлятора від якого в свою чергу йде гофрований шланг самого інфлятора. Натискаючи середню кнопку на пульті інфлятора, ми піддуваємо повітря по гофрованому шлангу, наповнюючи наші повітряні камери. Таким способом ми добиваємося позитивної плавучості.

Компенсатори обладнані клапанами стравлювання.

Так як повітря виходить з верхньої точки, якщо ми знаходимося в вертикальному положенні - нам достатньо користуватися верхнім клапаном або пультом інфлятора. Якщо ми хочемо повністю стравити повітря - експлуатуємо верхній клапан, а якщо  потрібно трохи - спускаємо пультом інфлятора. Якщо уявити ситуацію, що ми занурюємося головою вниз і нас починає викидати нагору - ми використовуємо нижній клапан, перебуваючи в положенні спиною догори напіввертікально.

Перш за все, жилет компенсатор плавучості дає можливість тримати плавця вертикально, а при великому бажанні іноді можна в жилеті занурюватися з нахилом 90 градусів. В цьому і плюс, але і відносний мінус. Деякі інструктори кажуть, що жилет компенсатор плавучості - це абсолютно простий і геніальний винахід, з яким просто неможливо потонути. Тобто, якщо жилет одягне людина, яка жодного разу не занурювалася - з нею нічого екстраординарного не трапиться з вини даного девайсу, на відміну, до речі від крила - далі ми до нього перейдемо.

Друга функція, яку виконує жилет компенсатор плавучості дайвінг - це пристосування для кріплення балона. Що означає, як тримається компенсатор на вашому корпусі разом з балонами - за допомогою вантажного ременя одного або двох. Або як в системі Scubapro QTS - quicktime system, яку варто відзначити - дуже хороша робоча система, випробувана особисто нами. Після стрибка з 1,5 метрів балон залишився на місці, нічого не відкрилося. У цій системі, якщо занурюватися на балонах з одним і тим же діаметром - досить один раз відрегулювати довжину ременя і надалі просто закріплювати його за допомогою металевих защіпок- підкреслюємо - тут не пластик. З таким ременем, це займає часу буквально в секундах, на відміну від звичайного ременя.

Вибір компенсатора плавучості починається з поняття, яка з систем підходить для ваших умов дайву - жилет або крило. Для початківців дайверів, з цим питанням визначитися складніше, тому, щоб зрозуміти який компенсатор плавучості вибрати рекомендуємо спочатку потренуватися плавати в компенсаторі-жилеті і окремо протестуйте на собі компенсатор плавучості типу крило. При цьому наголошуємо, що крило само по собі має індивідуальні особливості конструкції і більше призначено для складних технічних занурень.

Друге, на що звертають увагу при виборі - це компенсатор плавучості розмір і ергономіка конструкції компенсатора. Важливо надіти його і відчути зручність самої спинки і лямок - їх м'якість, посадка по фігурі. Далі важливий критерій як вибрати компенсатор плавучості для дайвінгу - дивіться присутність кишень, зручної вантажної системи, наявність D-кілець і карабінів, які елементарно знадобляться для всього. З їх допомогою можна зафіксувати будь-який з елементів спорядження - шланги, лямки, буй, манометр з компенсатором, запасну маску - це дуже зручно, так як нічого не повинно бовтатися і заважати дайверу при плаванні. Рекомендуємо вибирати компенсатор з системою quick time system, про зручність якої згадувалося вище.

Всі ці необхідні критерії, як вибрати bcd ми докладніше розглянемо і прокоментуємо далі на прикладі моделей від різних виробників, які представляє в продажу інтернет магазин дайвінг Україна. КАТРАНГАН - компенсатори плавучості по самим прийнятним цінам.

Які системи виділяються зокрема у жилетів - що може бути, чого може не бути в них. Розберемо жилет subgear black jack. У ньому повітряні камери знаходяться ззаду і з боків - це яскравий представник жилета. Є додаткові кишені на застібках. Тут вантажна система швидкого знімання зроблена доповненням до вантажного поясу. Тобто вона не є повноцінною і це відносно неправильно. По суті, вантажна система повинна в ектримальній ситуації легко зніматися. В першу чергу знімається пояс або сама вантажна система. Було б правильно, якби в даному жилеті це було передбачено у вигляді кишень, що знімаються.

Клапан стравлювання компенсатора тут присутній - верхній і нижній - така система досить зручна і вона найправильніша. Не з трьома нижніми клапанами - два нижніх клапана - це перебір. За відгуками технодайверів - будь-який елемент спорядження, який неправильно дублюється - може вийти з ладу.

У даній моделі гарне кріплення балона, щоб він не спускався вниз, і правильний ремінь для закріплення балона безпосередньо на компенсаторі.

Дана модель жилету subgear - найдешевший компенсатор плавучості і при цьому дуже якісний. Це відмінний жилет з варіантів «робоча конячка», в якому можна занурюватися роками.

Наступний жилет компенсатор плавучості х-one від Scubapro - більш жорсткий матеріал, більш якісний - це перевага у виборі компенсатора, але не першорядна.

Наприклад, у жилета - subgear drake кишеня більш правильна, добре закривається. Так - у жилета scubapro існує просто накладна бічна кишеня без застібки. Сюди можна покласти хіба що буй і то, прикріпивши його на петлі (вона тут є) - це неповноцінна кишеня.

Далі, звертаємо увагу на те, що тут йде звичайний пояс - НЕ квік тайм систем - показник того, що дана модель відноситься до найпростіших компенсаторів.

Наступний компенсатор плавучості scubapro модель X-Force - ще більш жорсткий матеріал, міцний, надійні камери - це видно з першого погляду і на дотик. Тут є повноцінні кишені на застібках «змійка». Карабіни і D-кільця на даному жилеті присутні практично скрізь. У Scubapro x force застосовується швидкознімна система, і брендовий - quick time system.

А тепер про жилет компенсатор плавучості крило.

Існує два види даних компенсаторів - це рекреаційне крило -монолітна конструкція. Його не можна розібрати по частинах і замінити моно стропу, поміняти іншу спинку або літраж крила. Для цих цілей існує модульна система - коли йде окремо стропа, окремо спинка, окремо саме крило.

У чому плюси і мінуси крила, чому багато хто хоче вибрати компенсатор плавучості типу крило.

Перша перевага крила - літраж камер більше, підйомна сила в крилі набагато більша, особливо актуально якщо доведеться щось тягнути - піддув крило і все, в жилеті це важче. Друге - за рахунок того, що це крило - воно не здавлює корпус. Крило не має повітряних камер з боків або на поясі, або на черевній порожнині - НЕ обжимає. В надутому стані в крилі себе почуваєш вільніше у всіх рухах, підвищується маневреність, що може бути вкрай важко при надутому жилеті компенсаторі. Третя перевага крила - коли ви знаходитесь в повністю надутому стані в жилеті - Ваш компенсатор плавучості крило має незмінний обсяг, іншими словами, всі стропи у вас натягнуті як потрібно і мають своє призначення.

На прикладах рекреаційної та модульної моделях розберемося, як вибрати крило для дайвінгу.

Отже, яскравий представник жилета типу рекреаційне крило - модель scubapro seahawk.

Як тільки береш його - відразу бачимо наявність D-кілець - цілком достатню - по два знизу з обох сторін, і аналогічно вгорі. Вантажна система швидкого знімання присутня. Запатентоване Scubapro спеціальне кріплення балонів quick time system у моделі seahawk є. Вантажна система присутня. Запасні кишені - тут вантажні кишені для правильного відвантаження під водою, якщо у вас існує проблема закидання вас головою вперед на поверхні, так як камери у нас всі позаду.

Тепер розберемо компенсатори плавучості крило з модульною системою - це своєрідний конструктор, де йде окремо спинка, окремо стропа, окремо - крило, або може бути, коли спинка поєднана зі стропою. Так само в модулях йдуть різні бакли, які можна знімати і одягати як завгодно. Вантажну систему тут можна приладнати за допомогою спеціальних кишень під вантажну систему. Це в разі якщо ви не користуєтеся вантажним поясом.

Для чого робиться моно стропа і чому взагалі використовується модульна система. Це на сьогодні найкращий компенсатор плавучості - оптимально вдосконалений варіант компенсатора. Адже можна занурюватися на різних конфігураціях систем - і на одному балоні і на двох. З одним балоном використовується однокамерне, просте і компактне крило. Воно зручне в транспортуванні, важить 1,5 кг, менш громіздке і займає меншу кількість місця в багажі.

Якщо має бути більш серйозне занурення і нам необхідний компенсатор плавучості для Спаркі - ми беремо відповідно більший обсяг крила, який підходить для плавання з двома балонами. Ми можемо використовувати м'яку або жорстку спинку - все це обумовлюється при покупці.

Є така класифікація компенсаторів за кількістю інфляторів - з одним або з двома. Але в компенсаторах з двома інфляторами, кожен інфлятор вкручується в свій редуктор. Така двохінфляторна система використовується рідко. Проте, для когось вона може бути дуже до речі, так як деякі дайвери вважають за краще дублювати систему, для перестраховки в разі пробою камери.

Хочемо звернути увагу на одну унікальну систему - сайдмаунт і її представника - компенсатор Scubapro X-Tec Sidemount.

На ринку України sidemount мало представлений, тому що scubapro sidemount bcd до нас прийшов з Кейв дайву, для якого спочатку дану систему і розробили. Для дайверів, плаваючих в печерах, важливо максимально ергономічно екіпіруватися, щоб максимально обтічно знаходитися в воді. Балони вони кріплять уздовж тулуба, а при використанні подібного компенсатора дуже зручно кріпити два окремих незалежних апарата. Кріпиться з одного боку балон і регулятор  з другого - аналогічно.

Систему scubapro sidemount так само рекомендують тим нирцям, які з тих чи інших причин не можуть використовувати спарку (за станом здоров'я спини). Адже хороша спарка важить близько 35 кг, і не кожен може в ній легко пересуватися. З таким компенсатором Ви занурюєтеся, вам подають два балони - і ви себе комфортно почуваєте.

Запрошуємо Вас на наш форум дайвінг КАТРАНГАН де можна почерпнути багато корисної та цікавої інформації зі статей та обговорень на теми з дайвінгу, як вибрати спорядження для дайвінгу і, зокрема, за вибором компенсатора плавучості для дайвінгу.

Якщо Вам необхідно купити надійний і конструктивний компенсатор плавучості за доступною ціною - дивіться ціни, вибирайте з асортименту на нашому сайті і Ви можете купити відмінний компенсатор плавучості просто зараз.

Інтернет магазин спорядження для дайвінгу КАТРАНГАН надає можливість купити в будь-який час тільки фірмові і якісні компенсатори для дайвінгу з швидкою доставкою в будь-який регіон України.

 

Вам буде цікаво:

Как выбрать снаряжение и оборудование для дайвинга

Топ компьютеров для подводной охоты и дайвинга

Топ фонарей для подводной охоты