- Самовывоз
- Доставка курьером
- Нова Пошта
- Наличными (только для Киева)
- ПриватБанк
- Наложенный платеж (при получении)
- Оплата банковской картой Visa, Mastercard
Калоші для ласт Cetma Composites S-Wing; чорні (пара)
1) Калоша s-WiNG: Це розробка від CETMA COMPOSITES дозволяє вам мати ширшу частину леза під підошвою (якщо використовується в комбінації з лезами CETMA COMPOSITES). Від носка до п'яти повністю спирається на лопості. Частина лопості під стопою приблизно на 60% довше звичайної лопості інших виробників. Це значно покращує як перенесення сили, яка застосовується до лопості так і комфорт.
2) Калоша s-WiNG: Як звичайний лижний черевик мають ремені жорсткості, розташовані по всій довжині стопи (від великого пальця до п'яти). Ці ребра дозволяють оптимально переносити силу, яку використовують плавцем, без розсіювання її через деформацію гуми.
3) Підошва з високою жорсткістю: нова калоша s-WiNG має жорстку підошву, яка запобігає деформації її під навантаженням лопості, що також дозволяє використовувати будь-яку лопать. Жорсткість корпусу калоші дозволяє лопості повністю стискатися під ногою, підвищуючи ефективність будь-якої лопості приблизно на 30%.
4) Система відкритого потоку: нова калоша s-WiNG був розроблена з урахуванням напрямку потоку води, створюючи канал який починається поруч зі стопою. Ця система була розроблена для поліпшення гідродинамічної ефективності. 5) Система Twinzer: нова калоша s-WiNG був спроектований з двома вертикальними стабілізаторами, які запобігають латеральний дрейф під час роботи ногами і в той же час допомагають максимально і ефективно використовувати опір води.
6) Система захисту від скручування: передня частина носка калоші s-WiNG спроектована з посиленою U-подібної рамою, яка стабілізує лезо і запобігає її прокручування під час роботи ногами.
7) Комфорт: нова калоша s-WiNG був розроблений так щоб максимально комфортно облягати стопу анатомічно, дотримуючись всіх вигинів профілю. Для цієї мети були розроблені 7 різних варіантів під розміри від 35 до 48.
8) Профіль калоші: Був розроблений високоефективний профіль від CETMA COMPOSITES з метою зведення до мінімуму кількості і ваги гуми зі змінним перетином по ширині і по довжині лопості.
9) Вага ласти: Матеріал, що використовується для калош s-WiNG, являє собою інноваційну суміш гуми, яка поєднує в собі високу еластичність натурального каучуку з довговічністю термопластичної гуми. В результаті виходить матеріал з щільністю 1,05 (грам / сантиметр кубічний), що означає практичну відсутність ваги у воді.
Европейский размер | Длина Max. | Ширина Max. | Окружность подъема |
35-36 | 220 | 86,5 | 243 |
37-38 | 230 | 92 | 260 |
39-40 | 245 | 97 | 271 |
41-42 | 260 | 101 | 286 |
43-44 | 270 | 107 | 300 |
45-46 | 280 | 111 | 314 |
47-48 | 295 | 117 | 330 |