WaterProof - шведська компанія, заснована в 1984 році в Гетеборзі, що спеціалізується в розробці і виробництві високотехнологічних гідрокостюмів з безкомпромісною якістю для дайверів і професійних водолазів. Компанія є одним зі світових лідерів у виробництві сухих, напівсухих і мокрих гідрокостюмів для дайвінгу, а так само аксесуарів до них. Точний крій, комфорт і продуманість найдрібніших деталей гідрокостюмів WaterProof роблять цей бренд легко впізнаваним і улюбленим у всьому світі.
ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ
1984 - Дайвінг і віндсерфінг набули неабиякої популярності в Швеції, а потреба в якісному ремонті і підгонці неопренових гідрокостюмів привела до виникнення невеликої ремонтної майстерні. Хоча інтерес до дайвінгу продовжував зростати, асортимент неопренових костюмів в нечисленних дайверских магазинах в Швеції, схоже, був розрахований на клімат південної Європи - ці костюми безумовно не відповідали потребам північних вікінгів. Бізнес власника ремонтної майстерні, куди все більше людей зверталося з проханням переробити, вдосконалити свій гідрокостюм, процвітав. У моду увійшли яскраві кольори. Згодом власник майстерні зрозумів, що набагато простіше буде не перешивати готові, а самому шити яскраві кольорові гідрокостюми, які відразу будуть відповідати всім потребам дайверів. Так народилася ідея про створення першої колекції гідрокостюмів Waterproof. Компанія першою з виробників запропонувала покупцям кольорові варіанти костюмів.
1989 - Компанія WaterProof змінила тісний майстерню на нове приміщення, більше за площею, яке дозволяло розмістити додаткове обладнання.
У 1994года відбулися зміни в глобальній економіці і надмірно розрослися виробничі потужності, що вимагають великих інвестицій, змусили керівництво компанії WaterProof прийняти ряд непростих рішень, оскільки місцеві європейські постачальники неопрена зіткнулися з тиском з боку нових заводів в Азії, що призвело до збільшення термінів поставки матеріалу і зниження маневреності підприємства. Рішення перенести виробництво ближче до джерела сировини і використовувати швидко розвиваються заводи в Тайвані та Таїланді звільнило шведську команду від безлічі проблем. Була організована перша експедиція в Антарктику, що поклало початок створенню сухого костюма для занурень в екстремальних умовах.
У 1999 році компанія вирішила зосередитися на дослідженнях і дослідно-конструкторських розробках, що породило нові проблеми - інновації через виробників ставали відомі конкурентам. Щоб припинити витік інформації компанія WaterProof прийняла рішення відмовитися від виробництва масової продукції і зайнятися випуском гідрокостюмів високого класу. Для цього було організовано контрольоване виробництво і створено спільне підприємство з заводом в Китаї. Результатом зусиль стала колекція ZOR. Протягом наступних 5 років компанія WaterProof стала основним гравцем на європейському ринку товарів для дайвінгу та відкрила нове торгове представництво в Німеччині. А перше міжнародне визнання ознаменувався нагородою «Tauchen», отриманої в 2003 році. З цього року компанія WaterProof очолила список лідерів виробництва спорядження для дайвінгу, ставши брендом номер один в Європі серед виробників гідрокостюмів.
У 2004 році на честь свого 20-річного ювілею компанія WaterProof випускає нову колекцію, використавши для моделей назви сузір'їв: Lynx, Aries, Sirius, Draco і Taurus. Скоро ці костюми стають лідерами. WaterProof також починає випускати аксесуари - в продаж виходять рукавички Crux і шолом Hydra з дренажними клапанами, здійснюючи новий переворот в індустрії. Все це призводить до того, що на урочистому вечорі в честь вручення нагород «Tauchen Award» в Дюссельдорфі WaterProof за результатами голосування визнається європейським брендом №1.
У 2009 році, розмірковуючи над своїм 25-річним досвідом у розробці та виробництві висококласних гідрокостюмів, компанія WaterProof прийшла до очевидного висновку: дослідження та розробки, гідна довіри ділова і маркетингова політика в поєднанні з високою якістю - саме це дозволило компанії WaterProof вийти на світовий ринок . Новий етап у розвитку WaterProof вирішила ознаменувати новим логотипом. Він символізує, що компанія дійсно серйозно ставиться до справи.