Світ дайвінгу по праву вважається світом ентузіастів, людей, що прагнуть пізнати і дізнатися більше про водні глибинах, зануритися в безодню і підкорити її таємниці. Тільки люди захоплені, закохані в свою справу і віддали серце океану, здатні були створити компанію з виробництва обладнання для дайвінгу, щоб «перетворити на свою релігію» мільйони дайверів з усього світу. У 1971 році двоє друзів, фанатично закоханих в дайвінг Марк Арата і Аттіліо Рапалліні заснували компанію Seac Sub, поклавши початок новому імені в індустрії дайв спорядження.
З моменту свого заснування і до цього дня компанія динамічно зростала і розвивалася. В результаті кропіткої роботи дизайнерів-інженерів, застосування високих технологій і використання кращих матеріалів спорядження відповідає всім потребам сучасних дайверів.
Виробництво Seac Sub налагоджено в Італії, а сертифікується спорядження в Європі. Одним із пріоритетів компанії є підтримка високої якості і рівня продукції, що дозволяє як новачкам, так і професіоналам насолоджуватися усіма красотами підводного світу в абсолютній безпеці. Гордістю Seac завжди залишається команда професіоналів, до складу якої входять кращі дизайнери, технічні фахівці і менеджери відросли.
Їх інноваційні розробки підняли компанію на вищий рівень продуктивності, закріпивши за брендом Seac стабільний знак якості. Більш того, багато хто з співробітників Seac Sub самі є дайверами і мисливцями, закоханими в море не менше ніж засновники бренду. Деякі з них персонально тестують спорядження яке розробляють, щоб особисто гарантувати партнерам і клієнтам Seac Sub максимальну безпеку обладнання в експлуатації. Зараз в історії компанії Seac починається нова епоха.
Кермо влади у свого батька перейняв син Марка Арата - Даніель Арат. Разом з ним компанія провела великі стратегічні поновлення відразу по декількох напрямках: масштабне розширення асортименту, репозиціонування образу компанії, великі вкладення у виробництво технологічних розробок.
У планах збільшення ринку збуту товарів, а також прискорення технологічної еволюції товарного ряду. Торгова мережа Seac sub охоплює 80 країн і вже досягла своєї популярності по всьому світу. Очікується, що нововведення і ребрендинг компанії не буде суперечити її багаторічних традицій, а лише освіжить і вдихне нові сили, зберігши все краще, придбане роками роботи.
Своєю місією Seac sub вважає популяризацію дайвінгу: надати всім бажаючим можливість випробувати чудові відчуття від підводного спорту і відпочинку.