- Самовывоз
- Доставка курьером
- Нова Пошта
- Наличными (только для Киева)
- ПриватБанк
- Наложенный платеж (при получении)
- Оплата банковской картой Visa, Mastercard
Компенсатор плавучості Seac Sub Ego
Компенсатор Seac Sub Icaro Tech - новітня розробка компенсатора-крило від Seac Sub цікава, в першу чергу, поруч оригінальних рішень дозволяють зменшити вагу ВСD в середньому на два кілограми. Жилет відрізняється: дуже незначною вагою; конструкцією, зовсім не сковує рухів дайвера. Завдяки унікальній системі регулювання ременів жилет ідеально підганяється під будь-яку фігуру. Металева спинка Матеріал, з якого вона виготовлена, є спеціальним авіаційно-морським сплавом, легким і стійким до корозії. До недавнього часу з цього сплаву робили тільки корпуса гідролітаків.
Крім сплаву, спинка має складний ергономічний штампований профіль, що надає їй міцність і стійкість до деформації. Основною перевагою цієї металевої спинки є легка вага, вона не змінює плавучості при зануренні і ваги при намоканні, на відміну від її тряпочних аналогів. На внутрішній стороні спинки в області плечей і попереку закріплені дві м'які швидко висихають подушки. Подушки збільшують комфорт і закривають болти при установці двох балонів - Спаркі. Підвіска Має оригінальну підганяти по фігурі конструкцію. Максим застебнув кріплення грудного ременя і підтягнувши поясні ремені, підвіска сідає по фігурі, компенсуючи різницю між сухим і мокрим костюмом. На підвісці закріплені вісім великих D-кілець, виготовлених також з авіаційно-морського сплаву. Кільця зварені в місці з'єднання.
Крило Виконано в формі підкови. Має зварену поліуретанову камеру об'ємом 25 літрів. Камера надійно захищена чохлом з Cordura щільністю 1000 Den. Крило має штатну самозатягивающуюся шнурівку, а також має кріплення для установки гумових джгутових бандажів (в комплекті не поставляється). На зовнішній стороні крила розташовані три стравлювати клапана: два - в нижній частині крила; один - у верхній частині крила на правій стороні.
Високопоточних інфлатор стійкий до переохолодження за рахунок своєї суцільнометалевої конструкції корпусу і таких же кнопок. Інфлатор в кращих традиціях технічного дайвінгу не має стравлювати клапана (фін стоп). Балон закріплюється двома ременями, для установки двох балонів - Спаркі є ряд спеціальних отворів. В даний момент виробником не передбачені змінні крила і Брасово ремінь. На такий же підвісці випускається зменшена форма крила (16 літрів ICARO, вага 2 кг 700 г).
Особливості компенсатора плавучості Seac Sub EGO:
- Cordura тисячі для забезпечення максимальної стійкості до стирання.
- Контроль плавучості: два клапана і фінстоп.
- На підвісці жилета розташовані: 4 (25 мм) D-кільця з нержавіючої сталі
- Двокамерну крило з підйомною силою 25 кг.
- Підвіска виконана з авіаційного алюмінію, має малу вагу.
- Шланг інфлятора 62 см, пульт інфлятора виготовлений з хромованого металу.
Характеристики:
- Зовнішня камера: кордура щільністю 1000D, внутрішня: нейлон 210D.
- Тип: крило.
- Кількість клапанів: 3.
- Вага сухого компенсатора (розмір L): 3200 г (в комплекті зі шлангом).
- Підйомна сила компенсатора 9,7 - 18,3 кг.
размер |
XXXS | XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
подъёмная сила (кг) |
9,7 | 9,7 |
10,2 |
11,2 |
15,3 |
17,3 |
18,3 |
подъёмная сила (lbs.) |
21,4 | 21,4 |
22,5 |
24,7 |
33,7 |
38,1 |
40,3 |
ЯК ВИБРАТИ КОМПЕНСАТОР ПЛАВУЧОСТІ ДЛЯ ДАЙВІНГУ:
Корисні статті:
Топ арбалетов для подводной охоты
Характеристики | |
Стать | унісекс |